Barcelona

 
I måndags kom vi äntligen till Barcelona!! Det gick jättefort att flyga hit och allt gick bra fram tlls vi skulle hämta våra väskor, jag såg en tjej ta en likadan väska som jag har och gå iväg och sedan när jag trodde att min väska kommit så insåg jag att det var fel, så jag lämnade Caro och sprang ut ur flygplatsen för att byta haha. Måste sett så förvirrad ut när jag kom till ankomsthallen där alla människor stod haha. Jag lyckades iallafall hinna ikapp henne så vi kunde byta. Vi har bytt boende också eftersom lägenheten inte var bra och inte alls som vi tänkt oss! Idag har iallafall allt gått bra och vi har shoppat! Imorgon ska vi på match på Camp Nou :) 
Adiós!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0